all the small things
 
Friday, May 22, 2009
Garfield minus Garfield
Prietenii mei imaginari se uita in fiecare zi la comics-urile realizate de Jim Davis. Garfield Minus Garfield sunt niste benzi desenate cu Garfield din care Garfield lipseste. Acolo nu il veti gasi decat pe tanarul John Arbuckle. Singur singurel. Pravalit pe o canapea, alunecand. Jucandu-se cu boabe de orez si oftand la sensul adanc al vietii. Nu are succes la tipe. Nici la animale de companie. Si nici la jucarii de plus. Lui nici macar nimicul nu-i iese. De asta e si deprimat. Imaginati-va, isi petrece fiecare zi singur intr-un chenar! Singur singurel. Nici macar comentarii de la privitori nu primeste. Asa cum de exemplu primesc eu, bloggeritza cu succes.

"Observati cum din toate benzile desenate strabate Fiintarea lui John, in fundamentalitatea sa, cea revelata de plictiseala. Si de angoasa de a exista. Un singur desen face mai mult decat 1000 de cuvinte de-ale mele, zau ca da! Asa ca nu mai bine tac acum?" M4rty Haide-n-ger - citat preluat de pe coperta a patra.

"You can give him a pity click anytime! I sure did!! Yaayy!!!" a fost auzita Paris Hilton barfind la o petrecere si apoi cazand.
posted by Diana Adela Martin @ 12:15 AM  
10 Comments:
  • At 7:37 AM, Anonymous adriana said…

    salut Diana !da e frumos si haios.

     
  • At 4:26 PM, Anonymous Anne said…

    E foarte haios :)

     
  • At 8:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Doar mie mi se pare induiosator? :)

     
  • At 4:47 AM, Blogger Răzvan said…

    Parcă-s mai interesante aşa :D Mă identific mai bine cu un lonely dude decât cu un lonely dude who likes a cat...

     
  • At 8:24 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    razvan, de ceva timp de cand stau in casa din cauza unei probleme de sanatate dau si eu petreceri de aranjat merele in paner si tocat hartiile de ziare in confetti. eu si cu mine. toata ziua buna ziua.

     
  • At 11:19 PM, Blogger Răzvan said…

    nu e chiar, total nefolositor, timpul ăsta cu tine... Ce ai? Chicken pox? :)

     
  • At 9:47 PM, Anonymous adriana said…

    salutari diana , pinguide

     
  • At 7:37 AM, Anonymous adriana said…

    salut diana,se pare ca decand s-a maritat adriana ,nu-i mai merge bine cu sportul... i-a fost foarte rau in cursa o durea ficatul... nu ma asculta deloc despre programul antrenamentelor ,acuma astept pe data de 5 sa vedem ce face aurica. ieri stela i-a luat o bicicleta lui florin ca a implinit 9 ani ,si aurica il invata sa mearga si alerga cu el pe acolo,sa vezi ce se uita juristul si ceilalti dupa ei,hahaha,un echipaj a oprit la misto langa noi ca sa ne intrebe care e blocul a ,si peurma ne-a salutat ,,hahaha ,aurica e cam bronet si era in maieu si cred ca era unul ne cunoscut in cartier,dar de sunt surprinsi ca e unul curat fara cazier si sunt surprinsi ca o familiecu multi copii nu fura...doamne ajuta ,asta a fost lupta mea cea mare cu respect adriana.

     
  • At 10:38 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Razvan :) potii sa imi vizitezi blogul ion continuare: nu e nimic contagios!

    Adriana, eu va admir foarte mutl familia. sunt cu totii niste copii deosebiti, alaturi de care sa va bucurati si sa va mandriti.

    Si ii doresc multa fericire in casnicie Adrianei mici. E un sport epuizant acesta pe care il practica... oate sunt firesti astfel de perioade de minus.

    Bicicleta are o a 3a roata ajutatoare?

    Numai bine tuturor!

     
  • At 5:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Si eu ca si Diana cred ca pot aparea perioade in care lucrurile nu mai ies. Exista sporturi in care poti face performanta si daca nu te simti perfect, dar maratonul are nevoie de fiecare strop de putere si daca organismul nu-l are... Eu ii tin pumnii sa-si revina. Sunt de fapt sigura ca pana la urma va reusi iar un rezultat bun.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory