all the small things
 
Sunday, April 19, 2009
O melodie pentru duminica dimineata

Rebecca Collins - Satin Shoulder

Astept ceva. E o senzatie cam ciudata. Mai ales pentru cineva atat de in etate ca mine. Cand eram mica mai mergea, o toleram, ii gaseam un firesc. Insa acum incep sa intru in panica: daca voi continua sa caut? Si sa astept. N-ar fi chiar pe placul meu sa se intample asta..

Am obiceiul de a strange lucruri marunte: Nerabdarea de a parcurge o dimineata. Lenea de dupa-amiaza. Stangaciile si entuziasmul lucrurilor abia descoperite. Naturaletea si candoarea. Familiile si prietenii care se strang in bucatarii pentru a sta la taclale si a rade. Absenta gandurilor ingrijoratoare. Drumuri pe care sa le parcurg cu curiozitate, la pas sprinten. Carti citite cu pofta. Si prajituri! Mdap :) Astfel de maretii marunte strang..

Imi plac femeile carora le sade bine c-o mustata conturata! Jucandu-se seducator de-a Charlot.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 12:59 AM  
12 Comments:
  • At 4:58 AM, Anonymous Alex_S said…

    Paste Fericit Diana!

     
  • At 6:52 AM, Anonymous adriana said…

    HCRISTOS A INVIAT ! un paste fericit.

     
  • At 10:09 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Adevarat a-nviat! Un paste fericit si voua

     
  • At 6:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    A fost odata o fetita care astepta. Sa creasca firul de iarba, sa lunece soarele pe cer de la rasarit la apus, sa se faca iaurtul in borcanelele cu o lingurita de smantana umplute apoi cu lapte proaspat fiert pana la buza.

    Astepta si nu prea. Vezi tu, pe firul mititel de iarba venea un fluture si fetita se lua dupa el, soarele stralucea prea tare si cand ii lacrimau ochii fetita isi gasea adapost sub un salcam caruia ii rupea toate frunzele incercand sa afle ce cred toti baietii din bloc despre ea, iar iaurtului i se fisura stratul galbui de deasupra lasand laptele sa tasneasca la suprafata de cate ori apleca ea borcanul ca sa vada de e prins au ba.

    Nu, nu, fetitele nu se pricep la asteptat. Asteptatul e o activitate ce are nevoie de multa multa rabdare. Doar persoanele in etate stiu sa astepte temeinic. :)

     
  • At 12:56 PM, Anonymous adriana said…

    @pinguilde oare asa o fii cu d
    oamnele in etate???? :)
    Buna Diana ..pana la urma aurica alut 3medalii individual si 2 cu echipa =5 medali a zis adriana ca se apuca si ea de sportul asta hahaha...dupa o conversatie cu el am aflat ca e sfatuit sa voteze pe E.B. DEOARECE asa a fost sfatuit ce zici de lucrul asta ..ca vezi doamne va avea mai multa grija de sportivi ;( ai ca stiu si sportivii politica..eu stiam ca numai soldatii sunt pacaliti :( dupa cateva discutii mi-a spus ca prietena lui vor sa aibe un copil aooleu si ea are 19 si el face 21 in august ...mare curaj au.. :(

     
  • At 12:49 AM, Blogger Samuel Mammel said…

    Se pare ca a venit de vreme ce nu a mai venit.

     
  • At 9:00 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana

     
  • At 12:00 AM, Blogger Indelible Bonobo said…

    In ce ma priveste, singura fomeie careia ii sta bine c-o mustata conturata este Mircea Badea.

     
  • At 7:21 AM, Anonymous adriana said…

    salut

     
  • At 12:28 AM, Anonymous adriana said…

    salut diana..m-am cam speriat de cutrmur.

     
  • At 5:13 PM, Anonymous ADRIANA said…

    BUNA DIANA

     
  • At 10:03 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana si un 1 mai cum vi-l doriti

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory