all the small things
 
Sunday, March 08, 2009
Noaptea toate drumurile au treceri de pietoni
E adevarat ca noaptea toti pantofii cu toc sunt negri, iar femeile ce-i poarta, niste feline?

E adevarat ca pe intuneric poti ajunge de nicaieri oriunde? Pas dupa pas, doi nori negri cocotati pe un cer cu cravata.

Adevarat e ca lucrurile nu sunt ce par a fi e adevarat? Voi dupa ce proverbe nocturne va ghidati? in viata, dar si in pat

*

Miles Kingston, editorialistul meu preferat, a compilat o serie de proverbe albaneze. Lipsite de logica practica, facute sa le citesti incruntat. Intrebandu-te Whaat the fuck?? Le puteti citi aici si aici si aici. Miles a decedat in 2008, in ianuarie. Era un polymath. Mi-l imaginez zambind cand scria. Textele lui au ceva nastrusnic. Nu da lectii, nu face morala. Se joaca. Neincrancenat..
posted by Diana Adela Martin @ 10:49 AM  
7 Comments:
  • At 1:45 AM, Blogger Rareș said…

    Noaptea toate rândurile sunt pagini. M-am trezit și eu vorbind. Noaptea.

     
  • At 4:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    E noapte la mine si mijeste de ziua la tine. Imi place noaptea blogului tau, imi aduce lumina pe care altfel doar o banuiesc acolo.
    Ma intreb daca noaptea nu e doar un pretext pentru tacere...

     
  • At 10:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sau povestea Grimm-ilor despre printesele care ies noaptea la dantuit si pantofii li se transforma in conduri. Dimineata devin inapoi saboti.
    Totul revizuit si adaptat cotidianului.
    Probabil!

     
  • At 10:25 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    zora: cheers! pentru aventurile fetelor cu calcaiele zdrelite. de la pantofii rosii care duc din kansas peste tot in lume

     
  • At 10:40 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ce-mi plac fotografiile tale, Zora! tot ma plimb de la una la alta. spun povesti care ma fac curioasa

     
  • At 7:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Noaptea cainii sunt distribuiti in numere impare si intotdeauna taxiul opreste langa ei.

    :*

     
  • At 10:58 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ahh Octavian :) de o parte caini, de cealalta baltoace cu apa plina de stropi.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory