all the small things
 
Monday, February 02, 2009
Ca sa stiti si voi!
"Acum, pentru aceia dintre voi care nu stiti deja asta, covoarele zburatoare sunt extrem de rare pentru ca la confectionarea acestora este nevoie de foarte multa lana de oi de nori. Fara a mai pune la socoteala ca si tesatoarea trebuie sa fie una foarte priceputa..."

Hugo Pepper este o carte despre micii exploratori netematori pentru aceia dintre noi care nu stiu multe. Zau asa! Citind-o veti afla de ce sunt femeile de zapada timide, ce se poate ascunde sub patul unei indraznete, frumoase piratese, cum si-a pierdut pisica o ureche si la ce foloseste o lampa de far care nu se poate roti. Si multe altele pe care sa le strecurati in discutiile purtate cu necunoscuti, in lift. Sau la petrecerile date la birou! :)
posted by Diana Adela Martin @ 1:19 PM  
15 Comments:
  • At 1:36 PM, Blogger another cherry said…

    Ce draguta carte:). Poate mi-o dai si mie cand ne intalnim sa bem ceai cu prajituri reale, nu cibernetice:)

     
  • At 1:46 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    da, cherry :) and cakes and tea :) deja pofetsc la intalnirea noastra

     
  • At 3:40 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    poti s-o strecori si cand mergi la sala, in pauza de spalat pe dinti :)

     
  • At 4:15 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pai bonobo, mi-e teama sa nu improsc oglinda cu spuma de pasta de dinti dc vb in timp ce ma periez...

     
  • At 4:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    multzam pentru destăinuirile literare! :)
    distractiune plăcută în continuare...

     
  • At 4:50 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    probabil d-aia e oglinda mea din baie plina de stropi albi..

    GATA! de-acum incolo incetez sa vb in timp ce ma periez. ma voi peria in schimb in timp ce vb!

     
  • At 4:59 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    periaza-i pe altii cand vorbesti!
    asta e cheia succesului in viata - o spun revistele si cartile motivationale, nu eu...

     
  • At 5:57 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pentru putin, Andi

     
  • At 6:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    buna diana,chiar as vrea sa gasesc cartea ,pentru ca spune multe,unde o gasesc? mi se pare interesanta

     
  • At 12:27 AM, Blogger Indelible Bonobo said…

    am perie cu par de arici. e ok pentru dintii mei de cal, dar poate altii au obrazu' prea dia-fin. :)

     
  • At 1:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Once upon a time....:)

     
  • At 9:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    E buna pentru copii de 6 ani? :)

     
  • At 9:38 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Cred ca da, pin. De 8 as zice sigur dar vezi ma gandesc la cume ram eu la cei 8 ani ai mei.

    bine te-ai reintors acolo unde esti acum :)

     
  • At 6:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    :)

    Multumesc. Dar zilele astea va fi greu sa ma prinzi intr-un loc. Voi face ca pendula tic aici, tac acolo.

    Are si poze? Nepotul s-a apucat sa citeasca singur, dar ii plac numai cartile cu poze colorate. Sau numai alea in germana. Desi germana inca nu pricepe prea bine. Nu m-am prins inca.

     
  • At 7:13 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    poze nu, ci desene :) scheme si harti si portrete ale personajelor.

    pic-pac pana la urmatoarea revedere!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory