all the small things
 
Tuesday, April 14, 2009
Demn de Cartea Recordurilor
MOTTO: "Am reusit sa aducem Romania inca o data in Cartea Recordurilor" [aici]

Totul a inceput intr-o seara cand o tanara plictisita a scris intr-un document word cel mai lung cuvant citit vreodata. Fenestructuliansenegrenjoasofurcturentomepatie. Pe care mai apoi l-a pus in circulatie. Pe blog. Iara cititorii blogului ei nu au prididit deloc si l-au si trimis de cu graba prin mailuri. In masa. Cu sute de CC-uri. Ce cititori draguti si de treaba.. nu-i asa??

A facut ravagii. De indata ce au downloadat documentul, excitati, academicienii s-au zbatut sa ii faca loc in dictionar. Ba chiar s-au grabit sa editeze DOOM - editia speciala, special pentru el. Prin amabilitatea Ministrului Culturii, ne aflam acum in posesia mai multor detalii:

- E un cuvant asa de lung.. Il va arunca cineva asa, in discutie, ce credeti?

- Nu.. nu.. nu e un cuvant de masa, mundan, pentru toti.. ci unul cu renume si prestigiu, intelegeti?

- Si atunci.. cui ii foloseste un cuvant atat de greu de folosit?

- In primul rand Romaniei. Am vrut sa aducem Romania inca o data in paginile Cartii Recordurilor. Si tin sa subliniez ca in cea mai mica editie a Cartii Recordurilor, cea de latimea si lungimea unei unghii false, Romania ocupa de astazi cu 25 pagini mai mult! Ceea ce e ceva.. sa recunoastem!

- Si totodata un triumf de natura intelectuala. Prea multi cel-mai-mare-carnat si cel-mai-mare-brad. Era timpul sa atacam chestiuni mai serioase.

- Oh, da, categoric! Si asta nu e tot. Pentru anul 2009 ne propunem sa punem Romania pe harta culturala si prin alte initiative. O echipa de actori deja pregateste punerea in scena a celui mai scurt spectacol de teatru. Nu vreau sa ma laud, dar cred ca se poate spune ca este un spectacol de teatru care poate fi vizionat chiar si de spectactorii care nu sunt in sala. Toata actiunea poate fi surprinsa intr-o singura fotografie.

- Dar asta e remarcabil!

- Si pentru concertul de inchidere a editiei de anul acesta a Festivalului Enescu planuim cele mai lungi aplauze de final. Daca lucrurile merg bine si nu vom avea niste veri prea calduroase, vor dura pana la urmatoarea editie, din 2011. Asta spune multe despre noi ca si public, nu-i asa? Romanii sunt fara doar si poate un public minunat. Toti marii artisti ne-au spus acest lucru, nu aveam dubii in aceasta privinta, insa gasesc ca e timpul ca si Cartea Recordurilor sa certifice si sa gratifice aceste vorbe..

*
In calitatea mea de cea de-a 20 femeie - romanca - bloggeritza- de - succes primesc tot felul de spam-uri. Si oferte publicitare. [Voi nu? Ceaiule? Cireaso? Tomato? Lamaie?] Toamna trecuta, de exemplu, Editura Dacia ma anunta printr-un mail de o grozava initiativa de-a lor cu ocazia zilei de 1 decembrie, invitandu-ma calduros sa particip la:

- cel mai mare pelerinaj religios ortodox din Balcani

- cea mai mare parada militara si religioasa dedicata simbolului statului roman "Sf Andrei"

- cel mai mare drapel de artificii din lume simbolizand culorile Romaniei

- cea mai mare cruce iluminata cu torte din lume, alcatuita din trupuri umane

- cea mai mare coliva din lume, dedicata tuturor sfintilor martiri care au contribuit de-a lungul a 2000 de ani la eliberarea si formarea Statului National Unitar Roman
*

P.S. nu avem prea multe recorduri? nu incercam sa parem prea grozavi? si chiar asa: voi aveti vreun record personal?
posted by Diana Adela Martin @ 9:58 PM  
15 Comments:
  • At 11:11 PM, Anonymous adriana said…

    salut Diana ma bucur ca ai revenit ...da ceva extraordinar de indraznet si va urez mult succes..ma bucur ca ai reaparut cu respect adriana

     
  • At 11:18 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Buna seara, doamna Adriana

    si mie imi fusese asa o pofta sa scriu.. Dumneavoastra ce mai faceti, mai aveti probleme cu computerul? Mi-a spus domnul Jean sa il anunt daca mai aveti probleme

     
  • At 12:20 AM, Anonymous adriana said…

    diana te superi daca te rog sa-mi spui adriana???? esti mult superioara mie asa simt..ce sa-ti zic era foarte simplu dar il lasasem la cineva sa-i tragawidosul si nu avea timp peurma m-am dus la firma sa-mi traga draivarele si nu am stiut sai pun pagina de mel sper sa nu-l mai dea peste cap ..va multumesc din suflet ati facut prea multe pt mine ...va sarut cu drag aa ce nr porti la picior????

     
  • At 12:41 AM, Blogger worlddisciple said…

    felicitari eMMe pentru nominalizare!

     
  • At 4:39 AM, Anonymous Alex_S said…

    Recordul personal, cu care ma mandresc deja, este ca am citit cel mai lung cuvant din lume! :)

     
  • At 9:46 AM, Blogger Samuel Mammel said…

    Cred ca recordurile mele personale au fost batute deja, dar ma gndeam ca as putea face cei mai scurti pantaloni de mire din lume. Ar merge cu rochia si ar fi cost effective.

     
  • At 2:40 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Cheers to that, Giolly

    ai putea pastra rochia de mireasa la aceleasi dimensiuni in cazul in care te-ai insura cu cea mai inalta mireasa din lume, Sam prietene

    alex :D

     
  • At 6:24 PM, Blogger Rareș said…

    Hahaha, simpatic. Zic.

     
  • At 7:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    M-ai ambitionat! Ma voi stradui sa devin cea mai nedemna persoana de Cartea Recordurilor. Imi trebuie o unitate de masura a nedemnitatii si apoi pot depune cererea de intrarea in Cartea Recordurilor. Care recorduri nu-s niciodata prea multe! Am zis. :D

     
  • At 8:48 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana ..eu cred ca bat recordul la vise neamplinite ...

     
  • At 9:43 AM, Anonymous Tomata cu scufita said…

    Eu nu stiu daca am recorduri personale, de fapt nu mi le amintesc acuma si poate nici daca stau 5 minute nu mi le amintesc. Probabil pentru ca sunt la fel de neinsemnate ca si cele de mai sus.

    Cat despre spam... of, sunt destule. la unele chiar raspund (la mail) pentru ca sunt atat de absurde incat simt nevoia sa spun ceva. :P

     
  • At 11:26 AM, Blogger Carmen said…

    Nu stiam ca sunt atatea recorduri pe care le detinem..sunt curioasa ce mai urmeaza

     
  • At 1:48 PM, Anonymous Catalin C. Vasii said…

    Sunt de doua ori in cartea recordurilor, cred. O data pentru cea mai mare pictura monumentala din lume, a doua oara pentru cele mai multe perechi care s-au sarutat, desi pentru al doilea record nu am confirmarea oficiala.

    Mi se parea potrivit personalitatii mele sa fiu in cartea recordurilor, si cred ca la nivel national functioneaza la fel.

     
  • At 4:46 PM, Blogger allé said…

    Cine e bloggeriţa care a inventat cuvântul ăla ? :D

     
  • At 12:24 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Pin :)record sa fie. oricat de nedemn

    Adriana.. dar va trebuie un alt record, unul care sa va aduca si zambete

    Tomata.. chiar m-ai facut curioasa in legatura cu spam-urile pe care primesti, de uite.. le mai si raspunzi

    PtB tu primesti spamuri de et fac sa zambesti? In afara de cele trimise de la prietenul african aflat pe moarte si care vrea sa iti lase toata averea lui..

    si eu sunt, Carmen. astept sa fiu surprinsa

    Catalin.. si pt anul asta ce recorduri pui la cale? :)

    alle, nu pot sa-i spun nici macar initiala, ca sa nu ii fac reclama gratis :P

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory