all the small things
 
Wednesday, February 11, 2009
Barbatii care se ocupa cu umorul
Uite cum sta treaba: barbatii care se ocupa cu umorul nu prea imi plac. Ma fac sa ma simt inconfortabil. Ca si cand as sta pe un scaun de teatru tot timpul cand sunt in preajma lor. Amortesc. Si incepe sa ma doara ceva.

Barbatii care se ocupa cu umorul incearca prea mult sa certifice acest lucru. Cu orice ocazie. Discutiile cu amici se transforma in spectacole de stand-up, poantele aparute in conversatiile spontane sunt trecute repede in carnetele, au pregatit pentru fiecare subiect cate un banc potrivit, iar daca Doamne fereste dupa ce ti-l va spune nu ai fata modificata de cute de ras se-nfoaie si-ti spune, pe un ton superior: auzi tu, fetito... sa mor eu dc l-ai priceput. hai ca ti-l mai spun o data!

[sa zambesc acum? politicos si realist?]

Si zau daca nu ma astept ca la despartire sa imprastie-n jur carti de vizita pe care sta trecut numele lor si sub stii bancul ala?

:) :)) :D
ROFL
!!
posted by Diana Adela Martin @ 7:31 AM  
22 Comments:
  • At 8:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    Diana,asa este ,nimic nu mai intelegi defapt cadn zambesti,si de ce?

     
  • At 1:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    sunt total de acord. eu odata am facut greseala de a spune unui tip care se "ocupa cu umorul" ca nu mi se pare amuzant. a transpirat in fata mea spunand bancuri poante glume mult timp. eu spre nefericirea lui tot n am ras ca mi se parea ca se chinuia prea tare. by the way, daca vreun barbat care se ocupa cu umorul nu pricepe poanta din commentul asta, nu prea am timp sa mai explic inca o data :)

     
  • At 2:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Si fetele care se ocupa cu umorul? Pe de alta parte, atunci cand observ ceva in jurul meu, care citit intr-o anumita cheie mi se pare funny, si dezvalui celor din jur lucrul asta, nu inseamna ca ma ocup cu umorul, nu? Pentru ca gluma e pur conjuncturala, nu a fost fabricata acasa, si nu am avut de la bun inceput scopul de a o introduce in discutie. Pe de o a treia parte (poate ar fi trebuit sa numerotez ideile, nu mi-am dat seama ca au sa fie trei...), imi doream ca odata, cand ma fac mare, sa stiu sa punctez un discurs cu anectote cu Mark Twain, Oscar Wilde si, de ce nu, Winston Churchill. Asta s-ar incadra la categoria de persoana care se ocupa cu umorul, nu? :-s

     
  • At 2:24 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Adriana: simtiti lipsa unor emoticoane la purtator? :) a fost tare nostim articolul lui Adrian Georgescu despre ;)

    Ioana, am vazut acum ceva timp la o emisiune matrimoniala "inelul cu diamant" urmatoarea proba de selectie bazata pe umor: candidatele tb sa-i demonstreze alesului ca il considera amuzant. si pt aceasta aveau la dispozitie 2 minute in care tb sa rada si sa chicoteasca pe nepusa masa, in gol, cat mai convingator.

    nu, domnule Vasii, in mod clar in situatia descrisa de dumneavoastra nu va ocupati cu umorul. Si inca o data, nu.

    este doar vina nomenclatorului de ocupatii editat de mine ca pt ocupatiile descrise de dvs nu exista nume.

    si mi-o asum

     
  • At 6:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nu ma ocup cu umorul dar am mai fost pe aici si imi permit sa va dau un test de umor.
    Warning: crude humor ahead !!!

    Intr-o dimineata, o blonda se trezeste buimaca de somn, cu ciocanituri in usa. Isi pune un halat pe ea si se duce la usa. Un pic speriata intreaba: "Cine e ?" . "Posta" vine raspunsul de partea cealalta a usii. La care blonda, usurata, raspunde: "Ok ... sa intre primii doi.".

    Funny ??

     
  • At 7:01 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    mr anonymous, mie-mi placu

    si plusez.

    cu o blonda acre se duce la doctor. si i s e plange: doctore, doctore, ma doare TOT corpul!!
    -pai cum asa.. sa va doara tot corpul?
    - dc va spun.. uitati: imi ating fruntea si ma doare, imi ating stomacul si la fel, vai ce mai doare! sa luam si glezna: o ating si auu nu mai pot. doctore, este grav?
    -pai domnisoara, aveti degetul fracturat

     
  • At 7:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ok, deci am stabilit doua lucruri: ca Diana nu e blonda si ca are simtul umorului. Al treilea lucru e ca nu e pudica. Al doilea lucru nu era greu de dedus din jumatatea de poza care-i orneaza blog-ul. Tot din poza deducem al patrulea lucru: ca e chiar o bruneta dragutza ... asta in cazul in care mai are inca o jumatate de fatza la fel. Cine stie ? In concluzie, intreb, ce culoare are ursul ?

     
  • At 7:25 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Mr Anonymous, o intrebare [de curiozitate]: iti place logica?
    :)

     
  • At 7:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nu prea-mi place logica. Am facut deja o gresala de logica ? Partea finala cu ursul era din neputinta de a spune ceva mai interesant. Nu tot suntem la capitolul barbati care se simt obligati sa fie funny ? Luati bisturiele in maini, o sa ma intind aici pe patul asta. Organul meu al umorului e un pic la stanga de splina. aveti grija sa nu mi-l extirpati de tot. Jos logica, logica ucide imaginatia !!!

     
  • At 8:37 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    :) nu stau cu ochii pe greseli.

    mie-mi tremura mainile, zau asa, cum sa operez pe cineva? asta-i chiar nostim... :)

    si.. mie-mi place logica. e o pasiune de-a mea. cea care m-a si facut sa-mi aleg facultatea

     
  • At 8:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Dana haha,asa enu stiam sa pun portocalele {asa le zic eu},de cand am aflat tragedia cu Marian am plans intr-una,si trec pe la adrian sa mai rad ,se vede ca lipseste nico ea era omul de dadea tonul la comentari de radeam cu lacrimi,ca niciodata m-a intristat badea ,spunand ca realitatea a luat pe drumul otv. atat m-a necajit,dar el nu stie cata lume ar fii dorit sa fie alaturi de marian sa vina in tara si nu puteam,singurul lucru frumos a fost realitatea bine si unele dintre ele,ce tragedie mare,iti dai seama ce sportiv de valoare aveam si sa aflam doar dupa moartea lui si cati nu sunt diana,eu cred ca multi,ce iubit a fost acolo si ce ura a fost acolo ca era roman,vreau sa i se implineasca visul lui badea sa faca dreptate tatal sarbului,ce mult l-a intarit dumnezeul pe tatal lui marian si sa dea dumnezeul sa nu se imbolnaveasca parinti ,au un mare caracter si un curaj ca a spus lucrurilor pe fata,dumnezeul sa-l odihneasca,stii daca ne bat croatii si se rezolva cazul lui marian nu-mi v-a pare rau ...te salut cu respect.

     
  • At 9:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mie nu-mi place logica, mi se pare ruda saraca a intuitiei. Din pacate sunt programator si intuitia nu prea ma ajuta. Asa ca raman cu urata asta de logica. Dar din cand in cand, pe la Craciun, intuitia vine in vizita si inchid ochii, nu ascult la strigatele disperate ale logicii ( leap of faith ? ) si o iau pe scurtatura intuitiei. Dupa mine o sa scapam de logica in curand, ne incetineste prea tare.

     
  • At 10:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Diana,am vazut pe tv 1 un lucru foarte interesant,a incercat parca mihai a spus ca-l cheama sa scrie carti si aicea nu a avut succes ,si in franta paraca,i s-a publicat cartile si este foarte citit,vezi diana de ce ma sperie viitorul in romania? a povestit ca a inceput sa citeasca ziare de la tv si asa s-a documentat,ceva extraordinar,si mai lucra si pe autobuz.

     
  • At 11:03 PM, Blogger Annie said…

    Mie cel mai naspa mi se pare cand persoana care are impresia ca emite numai vorbe haioase iti este superioara ierarhic si esti pus/a in situatia de a rade/surade/schita o grimasa ce aduce a zambet, chiar daca bancurile sunt ultra nesimtite sau ultra expirate.

    La capitolul asta, cred ca toata lumea ma uraste, pentru ca se intampla foarte rar sa aud un banc pe care nu il stiam deja. Cel putin ma abtin si ascult in liniste, nu il continui, las omul sa-si traiasca momentul de glorie!:)

     
  • At 11:47 PM, Blogger Rareș said…

    Am început să am mari îndoieli că am fost vreodată, o singură dată amuzant...

     
  • At 2:34 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    adriana: e tulburator si impresionant...

    mr anonymous: eu cu intuitia vietuiesc. iar logica ma ajuta sa ma joc.

    annie eu stiu f putine bancuri. cred ca cel pe care l-am spus mai sus e singurul pe care-l stiu... l-am citit intr-un fhm pe vremea acnd eram o liceana... candva demult, acum 6 ani

    nu te pot contrazice pushthebutton
    tot ce iti pot spune e ca deseori am zambit dupa ce te-am citit

     
  • At 1:18 PM, Blogger Sahara Penguin said…

    @pushthebutton mi-ai spus mie mai demult ca ma urasti (in gluma). A fost destul de amuzant :)

    In legatura cu barbatii care se ocupa cu umorul... si eu am o problema cu ei, pentru ca sunt o persoana pentru care spontaneitatea e un fel de mod de viata. Si ma deranjeaza glumele astea "fabricate" (desi stiu si pot spune mii de bancuri :P ). De fapt nu glumele fabricate ma deranjeaza, ci momentele fabricate. Momentele vin, nu trebuie sa le produci :)

    E ca si cum ai fi blonda natural si ar veni una decolorata la tine si ti-ar spune: "fata, ce blonde suntem...". Cam asa...

     
  • At 7:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    "sunt o persoana pentru care spontaneitatea e un fel de mod de viata" - wow!

     
  • At 2:50 PM, Blogger Sahara Penguin said…

    poate m-am grabit sa spun ceva si m-am impiedicat intr-o limba de lemn (nefiind foarte spontana :) ). incercam sa fac diferenta intre spontan si umor invatat de-acasa. Atat.

     
  • At 11:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    Salut! Imi place blogul tau si multumesc pentru link. Fiindca acest subiect legat de umorul barbatilor mi-a atras atentia cel mai tare, propun sa citesti un articol de pe un blog "barbatesc". Sunt sigur ca o sa te faca sa zambesti: http://nu-te-supara-frate.blogspot.com/2008/04/good-morning.html

     
  • At 7:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Pai Diana, nu e frumos sa generalizezi asa.
    Exista barbati cu simtul umorului (care se ocupa cu asta "for a living") care il folosesc cand trebuie si exista barbati cu simtul umorului care sunt pur si simplu retardati.

    Mie oricum toti din Romania care fac stand-up comedy mi se par inapti si retardati ... probabil pentru ca sunt.

    Deci sugestia mea ar fi ... start dating smarter people.

     
  • At 1:50 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    heya piry! thanks for the advice

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory