all the small things
 
Monday, June 09, 2008
It's raining money!


Mihaela Tatu nu a aparut din senin. Nici Carrie cu Samantha. Si nici macar Corina Danila. Totul a inceput cu The Weather Girls.

De cand am vazut videoclipul lor am inceput sa privesc cerul cu alti ochi. Mai mari, aproape exoftalmici. Si putin umezi.

Cat despre drumul spre buticul de unde imi cumpar paine, ulei si demachiant - ei bine, nu mai e acelasi. Si nici eu nu mai sunt. Acum ma machiez si-mi asortez lenjeria. Sa fie clar, sunt gata! Nu mai am de ce sa fiu stanjenita cand il voi vedea pe el, barbatul care poarta doar tanga si care se prelinge incetisor din cer pe strada mea special pentru a ma tine in brate cand urmarim la TV filme de dragoste.

Stiti, de cand am vazut videoclipul ies din ora in ora sa fac mici cumparaturi, sperand ca il voi intalni. Pe el, barbatul in tanga, plin de romantism. Acum o paine, mai incolo inca una. Si un pachet de servetele, niciodata nu sunt indeajuns. Un deodorizant pentru WC. Si niste caiete dictando. Clama aia de par. Un bax de bere. Un breloc. Niste magneti de frigider. Si inca o paine calda.

Am stiut-o de prima oara cand am vazut videoclipul - viata mea se va schimba radical. Voi pasi incet incet din fantezie in fantezie si din dependenta in dependenta. Nu peste mult timp imi voi dori ... ohhh... imi voi dori sa-mi cumpar PANTOFI!

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 2:00 AM  
4 Comments:
  • At 5:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    m-am distrat vizionand, ies si eu acum sa vad cum ploua...:)

     
  • At 6:05 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    cred ca noul meu motto va fi "pull up the roof and stay in bed" :)

     
  • At 9:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    @ hi Di :):) ce simplu la tine :):) ploua ... direct prin sunroof !!OMG ! la mine e doar summer rain ! si ma uit la soccer fara plictisul albionului !
    ps. thx 4 picx... did U have fun?? I hoppe so ! :)I admired Ur dress ! cool !
    j.

     
  • At 11:44 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    J: + nostalgie. la cat de cald este in bucuresti accept o ploaie simpla, no men included.
    salutari!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory