all the small things
 
Wednesday, April 23, 2008
Elogiu rimelului fragil la apa
Vezi tu, prosoapele mele sunt de fapt... Musafirul vadit scarbit ridica cu doua degete prosoapele care atarna in baie si le studiaza mirat, fara a-mi asculta explicatia.

Dezordinea din baia mea creste gigantica si imperfecta, lovind drept in fata musafirii care cuteaza sa intre. La inceput buimaci, apoi scarbiti, gesticuleaza disperat pentru a se dezmetici si pentru a imblanzi incaperea. Dar ce se petrece aici, ce e cu toata dezordinea asta? Ei nu inteleg nimic. Sunt doar niste musafiri care imi trateaza casa asa cum isi trateaza propriile lor case. Cu maxima politete si plictis, cele doua fatete rancede ale rutinei domestice. Pe cand eu ...

Eu imi cultiv baia ca pe o plantatie tropicala.

Niciunul din prosoapele astea patate cu urme de rimel nu e murdar. Atingandu-mi fata cu ele dupa ce ma demachiez le preschimb in negativul fotografiei unui panda si-apoi le colectionez. Aruncate pe jos sau asezate pe raft prosoapele mele stau ca niste ilustrate in cutia postala. Oriunde privesti gasesti cate-o vedere din expeditii fara nume facute in Tibet.

Baia mea din Colentina nu e murdara, e plina toata de Tibet.

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 11:32 PM  
7 Comments:
  • At 12:05 PM, Blogger gabi & her alter egos said…

    hahaha!!!! asta da weltanschauung !!!!

     
  • At 6:36 PM, Blogger gyrovague said…

    frumos

     
  • At 12:37 PM, Blogger George Colang said…

    inseamna ca toti care merg in Tibet ajung si la tn in baie. ce minunat:)

     
  • At 5:36 PM, Blogger Ana said…

    Sa-nsemne ca musafirii tai au o antipatie naturala sau sunt doar neintelegatori fata de versiunea tibetana a baii tale? :)

     
  • At 10:49 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    offshore: pai ... dintr-un tibet real nu poti ajunge intr-un tibet imaginar. din tibet poti ajunge cel mai departe intr-o baie imaginara :) iar baia mea e cat se poate de reala, uite!

    ana: musafirii mei au citit la viata lor prea multe reviste de decoratiuni interioare

     
  • At 11:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    sa pui si bambus pentru colonia aia de ursi panda fericiti :))

     
  • At 12:23 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    thanks for the tip ;) ursii l-au apreciat

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory