all the small things
 
Tuesday, June 03, 2008
Freuda electorala

Am privit din masina grupul colorat care facea toata acea galagie electorala care ma trezise. Vreo 20 de oameni mergeau pe strada scandand numele unui candidat la primarie si batand din palme. HAI CUTARE!! CUTARE-I CEL MAI BUN!! Privite cu atentie insa, chipurile lor erau rigide, plictisite sau inexpresive. Prin ochi freudieni vedeai imaginea multiplicata a mimarii orgasmului.

Nu numai sustinatorii lui Cutare mimeaza entuziasmul politic. Mai toti o fac. Mimatul sau indiferenta nedisimulata sunt atitudinile intalnite intr-un mediu politic in care interesul nu e stimulat de dezbateri argumentate sau de planuri punctuale.

Eu nu am votat duminica. Nu am stiut cu cine. In lipsa unor platforme program care sa ma convinga m-am gandit sa imi schimb criteriul si sa il aleg pe cel mai dragut insa buletinele de vot nu m-au ajutat sa iau o decizie. Chenarele acelea goale lipsite de poza sunt strategia potrivita unui alt mediu politic. Unul in care se discuta politica in emisiunile electorale.

P.S. Cine-i mai dragut: Oprescu sau Blaga? Pentru mine, asta-i intrebarea.

posted by Diana Adela Martin @ 12:36 AM  
6 Comments:
  • At 8:46 PM, Blogger piticu said…

    eu n-am inteles cum vine treaba cu ochii freudieni

     
  • At 8:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Pai depinde, nu-i asa?

    Ce categorie d barbati iti place mai multi:

    a. linistit, calm, fizic asa mai "fluffy", inteligent. tae si face, si un umor de situatie bine tinut in frau
    b. agitat, inteligent si el, subtirel (la modul zvarluga), mentalitate de smecheras, vorbeste mult.

    Parera mea.

     
  • At 12:42 PM, Blogger A-30-something said…

    Parca Oprescu-i mai dragut... seamana din avion cu Sean Connery. Blaga are fata de buldog, nu-mi place... De-aia n-am votat decat la primaria de sector...

     
  • At 2:09 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 8:33 PM, Blogger Simply Red said…

    Diana, bine te-am intalnit! Scrii foarte frumos! O sa ma bag in seama la acest post... Mie nu imi place nici unul. Ce sa fac?! :o)
    De votat, am votat pentru ca stiam ca mama il voteaza pe Oprescu. M-am dus si am pus stampila pe Blaga... Dar, am constatat mai tarziu, degeaba... :o)

     
  • At 12:09 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    bine te-am gasit :)
    eu pana la urma nu am votat. am hotarat ca este o zi prea calduroasa pentru a vota :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory