all the small things
 
Thursday, May 07, 2009
Stelute pe dintii mei
-Mama, vreau sa imi luceasca si mie dintii asa cum ii lucesc fetei aleia! ii spune entuziast o fetita mamei ei, amandoua stand in autobuz aproape de mine.

Ii zambesc si dintii mei mai sclipesc o data. :). E incantata: Woai mama ce frumos lucesc, vezi? Vezi? Iar mama... mama e putin jenata. Ca nu cumva copilul sa deranjeze un necunoscut, sa lase o impresie gresita, cum ca ar fi prost crescut. In sinceritatea sa.

- Nu-i politicos sa te zgaiesti asa la oameni, ii sopteste. Doara ti-am mai spus asta de atatea ori. Iar replica asta familiara, a mamelor corecte dpdv al manierelor afisate in public de peste tot, ma face sa-i zambesc. Din nou. Lucind. Fetita da sa intinda mana inspre mine, pt a-i arata ce vrea sa spuna, insa mama e vigilenta. O trage pe fetita de mana exact la timp, pana sa ajunga sa arate inspre mine, ceea ce cu totii am fost invatati ca nu-i frumos si ca nu care cumva sa procedam intocmai, aruncandu-i o privire fioros autoritara: - Potoleste-te, iti spun, se aude din nou in soapta.

Dupa cateva statii, regina celor 7 ani de-acasa si copila ei, in liniste, coboara.




*
Ultima oara cand am fost la ortodont mi-a infasurat altfel sarmele in jurul bracketilor - asta-i tot secretul :) Si dap, aduc oarecum a stelute. Intr-o oarecare lumina.
posted by Diana Adela Martin @ 1:41 PM  
15 Comments:
  • At 3:37 PM, Anonymous Tomata cu scufita said…

    :))) Ce dragut.

    Initial am crezut ca ai pietricica de-aia ca diamantu. :) Fetita o fi crezut ca sunt ceva bijuterii. :)

     
  • At 4:53 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    tomata :)
    e un aparat dentar cu bracketi transparenti, nemetalici. vizibile sunt sarmulitele din jurul lor.

     
  • At 7:24 PM, Blogger skythes said…

    aaa... credeam ca colgate. sau nivea. sau blendadent. sau asa.

     
  • At 10:50 PM, Anonymous adriana said…

    frumos si dulce ai descris ,mie mi-a fost frica de dentist ,cand ma duceam la dentist lesinam caand se apropia cu aparatul si imi spunea:fati un control la inima cred ca ai ceva,nu aveam nimic la inima dar ma lua cu lesin de cand asteptam la rand :(

     
  • At 6:43 PM, Blogger Ela Iliesi said…

    :D Haios!

    imi place sa mi te inchipui si cum zambeai asa aiurea prin autobuz de ti se vedeau dintii :)

     
  • At 9:33 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ela: pais a stii ca eu zambesc mult mutl de tot. si uneoi am baga in belele zambetul asta al meu. iti voi povesti itnr-o zi..
    zambetul tau nu iti joaca si feste uneori?

    Adriana, si mie imi era frica intr-o perioada. iar acum merg relaxata.

    netstalkjer: ntzz nu fac reclama :)

     
  • At 9:34 PM, Blogger skythes said…

    vorba unui vers din travka... zambetul tau nu e ca zambetul meeeu. nu ca as avea zambet de vanzator sau ceva (doamne feri)

     
  • At 9:55 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hey.. ce fel de zambet ai?

     
  • At 8:37 AM, Anonymous adriana said…

    buna dimineta si un wichend placut tuturor

     
  • At 8:49 AM, Blogger skythes said…

    nu asa de stralucitor. asta-mi aminteste de povestea aia cu copilul mic care vede pe un nene cu mustata si zice: "uite mami pe tati!" dar nu e tatal si mami il cearta: "nu e tati" dar mami nu intelege ce-a vrut sa zica copilul, care-a inteles ca nu e tati dar a vrut sa spuna ca e ca tati. desi nu cred, dar dragut cum vad copii lumea :D

     
  • At 1:39 AM, Blogger Ela Iliesi said…

    ba da, flirtez cica fara sa-mi dau seama, dar apoi fac pe nestiutoare, aud dar nu pricep. binenteles, depinde si de caz :D

     
  • At 7:07 PM, Anonymous Blog Vedete said…

    Cele mai frumoase complimente sunt acestea facute cu sinceritatea varstei

     
  • At 1:22 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    asa-i!

    iaca, de exemplu, fiica cea mare a unei bune prietene mia- zis ca sunt mai frumoasa decat maseaua ei de lapte preferata! si ca si-ar dori de Craciun drept cadou o masea care sa-mi semene..

     
  • At 7:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Articolul tau m-a facut sa zambesc, Diana! Pinguilde e de vina pentru intalirea noastra ;-)
    Catalina
    http://devorbacugandurilemele.wordpress.com

     
  • At 2:00 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    si eu ma bcuur de intalnirea noastra, Catalina. Pe curand :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory