all the small things
 
Sunday, March 15, 2009
Cantec pentru un pieptene


ia un lucru din casa si da-i inca o sansa. ia o cheie. sau o agrafa. o batista roasa. un jeleu pietrificat. gandeste-te la fiecare ca si cand ar ascunde o taina, pe acolo pe undeva. ca si cand s-ar arata doar altora asa. ca o cheie, agrafa, batista roasa, jeleu pietrificat. nu si tie insa, ca doar nu te lasi pacalit asa usor, mai baiete si mai fata.

deci ia o cheie si sufla in ea pana ce ies baloane de sapun scamosat. planteaza intr-un ghiveci o agrafa. dintr-o batista roasa si 2 cioturi de creion fa un balon-elicopter. Iar dintr-un jeleu: un giuvaer!

apoi ia un pieptene. plimba-ti degetele pe el. si asculta :)
posted by Diana Adela Martin @ 1:57 AM  
13 Comments:
  • At 4:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    Buna Diana ,simpatic si frumos da si orce lucru poate sa fie frumos.

     
  • At 10:16 PM, Blogger Diana-Sebastian said…

    buna Diana la fel ma numesc si eu nu am decat 19 ani impliniti de curand...:)
    am trecut intamplator pe blogul tau...si sincer iti spun ca am citit primul mesaj si n-am reusit sa ma opresc pana la ultimul...mi-a "furat" toata atentia...si nu-mi pare rau...astept zi de zi mesajele tale.te pup

     
  • At 12:06 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ce surpriza placuta au fost cuvintele tale pt mine, Diana Sebastian. iti multumesc ca mi-ai impartasit asta. dc vrei, imi poti scrie la adresa de mail trecuta la profil. pe curand

     
  • At 1:07 PM, Blogger another cherry said…

    Diana, crezi ca dintr-un carlig care nu mai are decat un piciorus mai pot face ceva bun? Pls advise:)

     
  • At 8:36 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pai.. ai putea, dc ai vrea sa te joci de-a personajele de desene animate, sa te culci pe-o parte si sa-ti sprijini o nara de carlig. si asa vei avea vocea lui mickey sau a lui bugs bunny.

    dar vocea ta este mult prea sexy si asa :)

     
  • At 2:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    inca mai copilaresc :)
    multumesc ca mi-ai adus aminte
    si multumesc de pont
    zambesc :)

     
  • At 6:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    >:D<
    (terapie cu ~)

     
  • At 4:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    salutari diana ce mai faci????

     
  • At 8:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Si daca lucrul ala iti sopteste un cintec pe care-l vei fi vrut uitat? Am ajuns din intimplare pe blogul asta. Si am citit textul tau intr-un moment in care as vrea sa arunc toate lucrurile, sa ascund anumite strazi din Bucuresti, sa uit filme, carti, melodii... Nu poti sa-ti dai seama ce menstruatie a memoriei uitate iti poate provoca o simpla agrafa, gasita din intimplare.

     
  • At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mie-mi place să mă joc de-a compotul. Şed în cămară şi nu fac nimic.

     
  • At 2:22 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    54, nu stiu ce sa iti spun ca sa nu sune fals. si eu am o astfel de memorie (ca o istorie cu fantome - a spus cineva, nu eu! :) )ca o frana, ca un navod

    pt care sunt perioade cand nici nu conteaza ca mai sunt strazi. si filme. si carti. si agrafe, cu zeci

     
  • At 2:22 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    nabbu: ce fel de compot?

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    De prune anaşpet.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory