all the small things
 
Wednesday, February 18, 2009
2 lucruri despre mine - senzationale!
* un interviu pe care l-am dat Sanei pt hotcity. Doua fete zbantuindu-se pe internet si vorbind de toate cele, de la poezii revolutionare pana la secretele seductiei (fii misterioasa! fii mai misterioasa de atat!) :)

* o fotografie! mai precis cea de-a patra fotografie din cel de-al patrulea folder al celui de-al patrulea folder cu poze din computerul meu. La cererea lui Octavian. E o poza facuta de mine. Mie. In oglinda. Stiti genul de poze... o fata care probeaza diverse tinute si apoi se fotografiaza. Pt a nu uita combinatia, desigur :)

Astept intrebarile, sfaturile si sugestiile dumneavoastra in comentarii. Chiar acum!
posted by Diana Adela Martin @ 5:06 AM  
26 Comments:
  • At 7:41 AM, Blogger lektor said…

    la 5:06 dimineata? Au!

    o intrebare simpla: pantofii sint cafenii sau mov?

     
  • At 10:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    @lektor - beige, zic,
    @Diana - you're it! :)

     
  • At 10:31 AM, Blogger Bogdan Ghiurco said…

    Faine blogurile feminine recomandate.

     
  • At 12:46 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    te-a ajuns si pe tine leapsa..
    adevar iti spun: nimeni nu scapa!
    (interviu' poate fi pagina ta de About :)

     
  • At 2:17 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ce intrebare simpla lektore. cred ca ma pricep sa iti raspund. cred ca stiu. cred ca sunt beige, culoarea oului de ratza. sau de gasca... asa cum zice si Bogdan

    Bogdan: glad you liked them. mie imi plac tare mult matrioshca inczeklara si ladystarlight

    bonobo: da. tu ce te mai joci la tine pe blog?

    p.s. azi nu am cearcane!

     
  • At 3:19 PM, Blogger Samuel Mammel said…

    Frumos.
    Fotografia aia cu Constantinescu m-a intristat teribil.
    Intr-adevar, impardonabil sa nu stii cind s-a nascut Kant.

     
  • At 3:48 PM, Blogger Urmuz said…

    Ai dreptate, Sam.
    Aşteaptă şi el un telefon de felicitare de ziua lui, iar Diana, nimic.

     
  • At 4:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Buna ziua Diana ,superba mama ,exprima gingasia , dragostea cu care te-a crescut ,ii doresc multa sanatate si viata lunga ,a creat un ingeras dulce ,un copil care isi dedica cariera .viata scriind pt a fi alaturi de multe fiinte,mai are rost sa spun cat de frumoase sunteti amandoua???? cu mult respect adriana

     
  • At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, nu pot sa cred ca in sfarsit ai facut o poza in care te putem vedea cu adevarat in toata splendoarea. Te-am vazut de multe ori pe strada dar acum, din poza asta, in sfarsit te-am recunoscut. Foarte reusita ... add more sarcasm here if possible ....

     
  • At 5:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    da..intr-adevar. senzational. extraordinar.
    si un mare lol @ Horea

     
  • At 5:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    ps. am citit, am citit. acum stiu chestii despre bine. chestii noi

     
  • At 8:30 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    salutare Horea! si.. ma consideri o tipa bine? bunuca macar? no sarcasm here...

    Adriana: mama mea va multumeste pt cuvinte

    Samuel: ai votat si tu cheia?
    dac-ai stii cate sperante imi pusesem in Emil... toate sperantele pe care le poate avea un copil...

     
  • At 9:02 PM, Blogger lektor said…

    tipa foarte bine.

    da.

     
  • At 9:26 PM, Blogger Samuel Mammel said…

    O, da, am votat si am facut pe jos drumul din Grozavesti pina la Universitate, in geaca de blugi, intr-o noapte calda de noiembrie. Era enorm. Am simtit ca abia atunci a invins revolutia. Acum nu mai sint sigur daca a invins vreodata.

     
  • At 10:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    @Samuel ... eram si eu acolo
    @Diana ... Cu siguranta ai piciaore frumoase ... restul nu vad ... deh varsta ... mi se incetoseaza privirea

     
  • At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    diana si eu am votat cheia,vazando si pe ana blandiana ,oameni cu o cultura spunandumi in sine ooo acest domn seamana cu cuza ,avem o schimbare serioasa,o sa avem un presedinte prezentabil si dezamagire,dar totusi are un caracter de bun simt fata de ceilalti,sau pe undeva nu mai au pe cine sa conduca ? nu stiu ce sa zic dar sa ajungi sa-ti fie frica sa spui ca esti roman prin europa ,e jalnic,frumoase poze am vizionat la tine.

     
  • At 10:20 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    doamna Adriana parintii mei asisderea au avut multe sperante in Constantinescu. dupa aceea nu le-a mai pasat de politica

    Samuel Mammel: facultatea mea este in Grozavesti, intr-o fosta cantina. ce-mi placea sa fac drumul asta pana la Universitate pe jos. merg mult.. tare mult pe jos. si repede

    Horea, Samuel: si la alegerile din 1990 parintii meu au votat cu Campeanu. si eu. doar ma luau cu ei la sectia de votare. intram in cabina. si apoi stampilam. eu.
    acuma nu mai votez.

     
  • At 1:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    La alegerile din 90 am votat cu Campeanu. Am spus-o inainte de vot ca voi vota cu Campeanu si am fost ridicat in picioare in fata intregii clase si intrebat de ce votez cu un personaj asa de dubios. Personaj care n-a mancat salam cu soia si o sa o dea pe mama afara de la magazin, si o sa angajeze doar fete tinere, cu picioare frumoase, ca Diana. In 96 am votat cu Constantinescu si in euforia victoriei am parcurs acelasi traseu ca si voi din Regie, pana in Piata Universitatii. Parea o noapte de Inviere ... eram tanar si idealist ... simteam ca istoria se scrie in fata ochilor mei. In 1999 am plecat din tara si ... de atunci n-am mai stiut cu cine sa votez.

     
  • At 12:05 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    multumesc pt istorisire, Horea

    p.s. port de cele mai multe ori pantaloni..

     
  • At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    bine dar eu de ce nu pot sa intru pe hotcity sa citesc si eu? :(
    Zice ca sa-mi instalez Drupal. Si incerc. L-am downlodat.Daaaaar de unde se apuca pentru instalare?
    Multumesc de ajutor :)

     
  • At 1:01 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    cred ca e o defectiune . nu trebuie downloadat niciun program. maine cred ca va fi ok :)

     
  • At 4:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mi-a placut mult interviul, ai avut o naturalete jucausa care, desi am constatat ca semanam in multe privinte, iata ca mie de cele mai multe ori imi lipseste...
    De asemenea, citesc frecvent 2 din cele 3 bloguri mentionate de tine, le apreciez foarte mult pe autoare pentru arta cu care transforma intamplari mici in adevarate aventuri. Ca si tine, de altfel.
    Va invidiez, dar intr-un mod pozitiv si constructiv :-)
    Eu n-am mai scris lately, cred ca a secat ceva...

     
  • At 5:21 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    audrey am vazut si comentariul tau lasat pe blogul irenei si lacatelul de la blog. iti tin pumnii sa gasesti o apa. ei au momemnte cand nu pot sa scriu si e o senzatie care nu-mi place deloc. pt ca nevoia de a scrie ramane. atunci uneori transcriu.

    si multumesc pt cuvinte

    esti din buucresti? m-as bucura sa ne evdem. candva

     
  • At 7:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    >:D<

     
  • At 2:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Multumesc pentru incurajare.
    Da, sunt in Buc....si eu m-as bucura sa ne vedem.
    "Lacatelul" e unul al rusinii, mi-era efectiv jena ca nu mai scriu si ca se asterne praful pe blog, mi-era mila si de el, si de cei care mai intrau sa vada daca am mai scris si erau dezamagiti.
    Ufff!
    Cum facem cu vazutul? :-)

     
  • At 12:38 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    eu am adresa de mail trecuta la contact. scrie-mi un mail :)

    numele blogului at yahoo.com

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory