all the small things
 
Monday, November 21, 2011
Mi-ai luat inima, si ai plecat cu ea
Şoc şi groază! Un important clan de interlopi din Constanţa a fost acuzat de furt intelectual, după ce Sorinel Curcanu a constatat cu stupoare că mai mult de trei sferturi din celebrele sale melodii lipsesc cu desăvârșire.

'Deci mă suisem in jipan, eram cu fata alături, abia ne cunoscusem, și ce mi-am spus. Hai, ca să ne cunoaștem mai bine, îi pun un bestof de-al meu. Dau să pun cd-ul în player şi nimic. Linişte de-aia penibilă. La început ce mi-am zis, poate-o fi stricat. Am dat să încerc cu alt cd, Marcel Pavel Frumoasa mea, însă să vezi că ăsta al naibii mergea. Doar cd-ul meu era cu pauze şi hâr şi vreo 5 refrenuri. Deci cum să vă spun, melodiile mele lipseau de pe cd-ul meu! Am apărut şi drept papagal, că deh, eu compun doar pauze. Da’ lucrurile nu-s așa simple. Am dovezi că am fost păgubit’ a declarat indignat artistul.

Sorinel Curcanu, împreună cu fratele său mai mare Sorinoi, nu au stat cu mâinile in sân şi au organizat îndată o descindere în cartierul constănţean, verificând casetofoanele şi combinele muzicale din casa clanului Fuioare, unde cu stupoare au găsit versurile sechestrate într-un mic tonomat. În prezent, cei doi frați se chinuiesc să recompună originalul, pentru că în urma intervenției forțate, din celebrele hituri nu au rămas decât notele muzicale şi literele din versuri, răspândite la întâmplare. Partea grea însă acum începe, pauzele urmând a fi asamblate la locul potrivit într-un amplu proces de restaurare ce va avea loc în studioul amplasat într-un luxos document word pad al artistului.

Acuzația de furt intelectual va fi însoţită şi de o plângere de calomnie. «Vă dați seama, am apărut drept papagal. Ce şi-o fi zis fata, ia uite-l şi pe fraieru’ ăsta, se dă mare-artist dar el nu compune mai nimic. Aş vrea ca lumea să înţeleagă că fac acest gest nu din orgolii, Doamne ferește, departe de așa ceva, ci e o luare de atitudine necesara şi sănătoasă pentru a prezerva un patrimoniu important» a adăugat cu furie şi demnitate Sorinel.

Se pare că celebrul clan Fuioare şi-a câștigat mare parte din avere ca furnizor de versuri pentru diverși compozitori din peisajul românesc. Numeroşi oameni de muzică din capitală sunt în stare de alarmă acum, după ce în incinta debaralei s-a găsit şi un bax plin ochi cu refrenuri din creații internaționale aparținând unor artişti precum Spice Girls şi Michael Jackson, pregătite pentru un nou transport. În urma investigațiilor se va decide dacă este vorba de produse achiziționate la second hand sau şutite direct de la sursă.
posted by Unknown @ 3:15 PM  
5 Comments:
  • At 3:43 PM, Anonymous Liviu said…

    Mai ales Marius Moga e in alerta

     
  • At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    :D
    Ce ghidusa esti.

     
  • At 11:49 AM, Anonymous Diana said…

    :) poznasa, dar asta e secretul nostru

     
  • At 10:55 AM, Anonymous Auto Iasi said…

    Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri. Blogul meu este - http://auto-iasi.blogspot.com/ ( daca sunteti de acord la mine titlul este Auto Iasi)
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este corcosan@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

     
  • At 10:19 AM, Anonymous Dli said…

    Cazuri de acest gen gazim in mai multe orase ale tari, pana nu intra legea cu dreptu de autor, e destul de greu.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory