all the small things
 
Wednesday, February 28, 2007
Tras cu urechea la o conversatie
auzita intr-o cofetarie din Lipscani care acum nu mai e

Clienta: as dori un Pepsi
Vanzatoarea: Simplu sau Pepsi Twist?
C: Simplu
V: Nu avem simplu, avem doar Pepsi Twist
C: Si acesta cum e? E bun?
V: Da, e foarte bun, e racoritor.
C: Da?
V: Da, de la lamaie. E pepsi cu suc de lamaie
C: Sigur nu e cu apa?
V: Nu doamna, cum sa fie cu apa? Daca va spun eu, ce naiba, nu ma credeti?

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 12:21 PM  
4 Comments:
  • At 1:24 PM, Blogger zuza said…

    hey :) pot sa-ti sugerez ceva? desi imi place mult template-ul asta sau ce e, in special culorile :P trebuie sa faci ceva sa se vada mai bine textul.. practic cel din insemnari e foarte foarte greu de citit..
    succes! :)

     
  • At 1:48 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    multumesc pentru sugestie. si mi-e mi-a lasat impresia aceasta, dar nu stiu cum sa schimb culorile. sunt inca in continuarea template-ului perfect :)

     
  • At 2:09 PM, Blogger zuza said…

    muult mai bine asa! :)
    e si pretty - si cel mai important, e clean looking si neobositor

     
  • At 3:04 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    thanks:) mi-a prins bine sugestia ta

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory