all the small things
 
Sunday, February 18, 2007
pseudoRazvan
CUM AM AGATAT UN TIP FARA SA IMI DAU SEAMA DE ASTA

Autodenunt: Luni dupa amiaza am speriat un barbat. L-am trezit din picoteala, am intrat in vorba cu el, i-am furat atentia timp de doua statii de metrou dupa care am plecat fara a-i propune macar o intalnire sau a-i da numarul de telefon. Si asta pentru ca … (nu imi e usor sa o recunosc) sunt un miop incapatanat.

Multe incurcaturi pot aparea in viata unui miop incapatanat. Precum aceasta, petrecuta intr-o luni dupa amiaza, zi cand am confundat un necunoscut cu prietenul unei amice. Si zau ca semanau: cu barbita satena, fata ascutita, sapca trasa pe ochi. Daca stau bine sa ma gandesc sunt atat de multi tipi care se potrivesc descrierii asteia incat nu stiu ce mi-o fi venit sa traversez culoarul vagonului de metrou pana la el, sa il salut si sa vorbesc lucruri marunte cu el timp de 2 statii.

Acum ca am aflat ca nu Razvan era cel care imi spusese in metrou ca e racit si ca abia asteapta sa vada un meci de fotbal am inceput sa am tot felul de ganduri:

• Nu credeam ca e atat de usor sa agati un necunoscut. Mie imi e prea teama de posibila reactie venita din partea victimei (daca tipa cat il tin plamanii, daca are tulburari de comportament, daca e surd etc etc )

• Daca, incurajata fiind de lejeritatea cu care am purtat o conversatie cu un necunoscut, voi face din asta o meteahna? Parca ma si vad cum voi intra in vorba cu cel/cea de langa mine in timp ce astept la coada intr-un magazin, cum voi lua cuvantul la procesele spontane din autobuze (tineri vs batrani, free riders vs controlori) sau savarsind alte delicte conversationale.

• E posibil chiar sa transform aceasta meteahna intr-un sport extrem, cautand situatiile care imbie cel mai putin la conversatia cu un strain, situatiile cele mai riscante, tintind la o desavarsire a tehnicii. Astfel e posibil sa nu ma sfiesc sa retin in conversatie o persoana care se grabeste sa ajunga la teatru, sau sa ii soptesc la ureche barbatului cu fular alb-rosu ca gata, acum ca a plecat Ganea de la Dinamo, sa va vad cum o sa va descurcati. Just for the fun of it!

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 7:19 PM  
2 Comments:
  • At 6:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, ne descurcam si fara Ganea :-) :-) :-)

     
  • At 2:58 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    marco, am observat :) deh, va trebui sa renunt la asta si sa imi improspatez lista de replici de agatat

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory